dinsdag 2 juli 2013

Welkom aan alle Koksgilde leden!

In de loop van 1 op 2 juli hebben de leden van het Koksgilde een e-mail vanuit Gastronomixs ontvangen met daarin hun login gegevens. Bij deze heten we de bijna 2.800 nieuwe abonnees van harte welkom! 

Als lid van het Koksgilde heb je vanaf nu een abonnement op Gastronomixs, zonder meerkosten. Dus het zit in je lidmaatschap. Dit abonnement kost normaal € 60 per jaar. Mooi meegenomen dus voor leden van het Koksgilde. En zeker voor leden tot 25 jaar, want die hebben alleen met dit abonnement op Gastronomixs het lidmaatschapsgeld er al uit!

Het versturen van de bijna 2.800 e-mails is een flinke klus, en door een foutje in de instellingen van onze server heeft niet iedereen op 1 juli een e-mail gehad. De laatste mails met login gegevens worden deze ochtend verstuurd. Sommige fanatiekelingen zaten ongeduldig te wachten op het mailtje, onze oprechte excuses dat het iets langer heeft geduurd dan gehoopt!

Heb je in de namiddag van dinsdag 2 juli nog geen mail ontvangen?
Dat kan één van deze redenen hebben:
1) Je staat al geregistreerd bij Gastronomixs.com, met hetzelfde e-mailadres als dat je opgegeven hebt bij het Koksgilde. Dan is je bestaande Gastronomixs account overschreven naar een Pro account. Je kunt dan inloggen met de gegevens die bij je bekend zijn (die je eerder zelf gekozen hebt bij je registratie), en direct alles bekijken!
2) Check je spamfilter, wellicht is onze mail daarin terecht gekomen.
3) Je hebt geen e-mailadres opgegeven bij het Koksgilde. Doe dit snel, dan ontvang je daarna een e-mail met login gegevens vanuit Gastronomixs.
4) Er is iets anders misgegaan, stuur ons even een mailtje op support@gastronomixs.com en we zoeken het voor je uit.

Had je al en Pro abonnement op Gastronomixs?
Als fanatieke kok had je misschien al een abonnement op Gastronomixs, en omdat je ook lid bent van het Koksgilde krijg je er nóg een. Er zit geen verschil tussen de abonnementen. Natuurlijk begrijpen we dat twee dezelfde abonnementen voor één persoon een beetje overbodig zijn. Echter kunnen we geen geld terug geven (zie algemene voorwaarden). Daarom stellen wij het volgende voor: als je in 2013 een jaarabonnement op Gastronomixs hebt genomen kun je dat kosteloos overzetten op iemand anders zijn/haar naam. Je kunt je bestaande abonnement dan een collega, leerling of bevriende kok cadeau doen. Stuur ons een mailtje op support@gastronomixs.com als bovenstaande op jou van toepassing is en we helpen je persoonlijk verder.

We hopen dat jullie met veel plezier gebruik zullen maken van ons kennis- en inspiratieplatform. Ook zien we er naar uit om jullie bij één van de twee Livesessies in 't land te ontmoeten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten